Saturday, March 3, 2012

Ehem.

Hi, assalamualaikum! Rindu tak? Ehem k. Post last saya was 26th January 2012. Dah 3 bulan dah tak post apa-apa. Tak tau ke saya ni busy 24/7?! Hahah no. Perasaan malas dan tiada idea untuk berblogging telah menyelubungi diriku ini. Oh parah. 


So saya tengah exam sekarang ni. Exam UP1. Alhamdulillah, setakat ni semuanya okey. Entahlah resultnya acane. I hope for the best! InsyaAllah. Okay saya sebenarnya takde benda nak type and saya type entah apa je yang keluar dari otak saya. 


Since I'm one of the PMR candidates for 2012, bahang ketensionan sudah mula meresap ke dalam jiwa. Dan initidakadiltidakadilbagikuuuu~ Dan bagi sesiapa yang se-geng dengan saya. Well, firstly jangan nak ikut sangat tension tu. Kalau dah tau tension, do things that will reduce your tension. Kasi relax sikit otak tu. Set your mind yang tension ni semualah dugaan for you to get a brighter future. Mana ada benda yang senang-senang je nak dapat kan? Kalau nak senang, kena susah dulu. Tau kenapa kena rasa susah dulu baru senang? Sebab bila kita dah rasa susah, kita akan hargai masa senang kita. And that susah moment is an experience. 


So conclusion is jangan tension-tension. Setiap masalah ada jalan dan setiap yang berlaku ada hikmah. 


Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment