Sunday, August 28, 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

Hi, assalamualaikum peeps! :) Cepat betul masa berlalu. Lusa dah pun nak raya. Bukak radio je semua lagu raya. Bukak tv je semua iklan raya. Raya raya raya. Haih, buat saya tak sabar je nak beraya. Kat rumah saya dah 2 balang kuih habis disebabkan saya dengan adik saya. Hehe. Saya rindu zaman sekolah rendah. Bila bulan puasa je, semua serbu kedai buku. Semua pakat beli kad raya banyak-banyak then kasi dekat kawan. Soalan dia semua sama jee. Baju raya berapa pasang, colour apa, kuih raya semua. Huhu. Bila raya je mesti saya bukak laci kat bilik saya tu, then baca balik semua kad raya yang saya dapat. Mai sekolah menengah, hmm apa-apa semua roger kat facebook je. So sekarang ni saya nak wish ikut blog pulak kay. 


This year, tak berpeluang nak buat kuih raya. Eleh macamlah selama ni memang saya dok buat. -.- Saya tolong kejap je. Last-last, anda akan mendapati saya dah tidur macam buat 10 jenis kuih -,- Okey lupakan. Rindu nak balik kampung. Tak sabar nak main bunga api & mercunnn. Yelah, pakcik-pakcik saudara saya kebanyakan polis. Depa ambik kat depalah segala mercun yang depa rampas. Fuhh, kira memang untung gilalah kan. ;D Tak sabar jugak nak pergi beraya rumah kawan-kawan. Makanan yang paling teringin sangat nak rasa sekarang ni is.... ce teka ce teka. Hahaha. Lontong :) Favourite okey. Lusa rayaaaaaaaa. 









Dengan ini, saya Nur Fatihah Bt Noor Azhar Shah mengucapkan Salam Aidilfitri dan Salam Kemerdekaan kepada semua muslimin dan muslimat yang mengenali diri ini. Ampun dan maaf dipinta atas kesalahan yang telah dilakukan secara sengaja atau tidak sengaja. Harap-harapnya 0-0 lah sesama kita ya? Hehe. Dan Salam Kemerdekaan yang ke-54 kepada semua rakyat Malaysia! :D Moga negara kita sentiasa aman dan makmur selamanya. InsyaAllah. Sorry sebab saya tak dapat nak wish Selamat Hari Raya dekat wall facebook hampa. So, harapnya dekat blog pun okey kot? :P


p/s: Birthday saya jangan lupa! Haha :p

Bye, assalamualaikum! May Allah bless :) 

No comments:

Post a Comment