Wednesday, August 31, 2011

Me bosan.

Hi people. Assalamualaikum. Okey dah pukul 1 pagi. Dah raya kedua. Esok pagi, bukak mata dah raya ketiga. Walaupun tak meriah, tak best and whatsoever, saya tetap bersyukur sebab still dapat sambut Eidul Fitri 2011 :) Kesian tau dekat other people yang tak dapat sambut macam kita. Kita ni dah meriah sangatlah tau. Baju baru, everything baru. Makanan lagi. Haaa, makanan takyah sebutlah kan. Ya Allah, punya banyak rezeki Allah bagi. Ok, taknak membebel kasi tazkirah dekat sini.


Saya rasa cuti seminggu ni macam lama gila oh. Sebelum cuti punyalah tak suka sebab seminggu ja padahal memang every year seminggu pun >< Nanti hari Sabtu/Ahad mulalah dok mengeluh cuti sat blablablabla. Okey, rindu buku. Setelah beberapa hari tidoq rumah tok without bring any exercise book. Menyesal -.- Bukannya apa, takut bila bukak sekolah, lupa habis. 


Looks like everyone in Facebook uploaded their Eidul Fitri photossss. Saya malas nak upload banyak-banyak. Upload gambar saya seorang je. Selfishnyeeeeeeee. Yeah, I know T.T Alaaa, saya bukannya orang glamer kena upload everything. Kannsss? Hahaha, 


Saya jeles tengok abang-abang dengan kakak-kakak yang belajar dekat overseas yang buat ucapan masuk dalam paper tu. Ayah mesti cakap "Kakak tengok tu. Nanti pi overseas jugak macam depa blablablabla" -.- InsyaAllah lah ayah. Nak ambik perniagaanlah. Hehe, amboi. Simpan kira pun tak lepas, ada hati nak ambik perniagaan! Taknak jadi doktor. Tak minat. Minat perniagaan. Tapi, kena kira tu kira ni. Haih -,- 


Boring tetap boring. So bye peeps. Assalamualaikum! 





Gambaq tak berapa menjadilah rayaa ni. :( Senyum pun tak kena. Aish. 


No comments:

Post a Comment