Wednesday, September 7, 2011

I'm officially 14. Alhamdulillah.

Hi assalamualaikum. 


Aku dilahirkan pada tanggal 6 September 1997 di Butterworth Specialist Maternity Centre tepat jam 7.32 P.M. dengan berat 3.2 kilogram. Aku dilahirkan secara normal oleh ibuku yang berusia 25 tahun ketika itu. Ibu dan ayah menamakan aku dengan nama Nur Fatihah. Menurut maklang ku (makcik paling tersayang hehe), pada mulanya ibu ingin menamakan aku dengan nama Diana sempena kematian mendiang Puteri Diana pada tahun tersebut (okay geli tak kalau nama aku sekarang Diana? -,-). Tapi tak jadi sebab ayahku tak setuju. Aku diasuh oleh tok, mak kepada ibuku yang bernama Fathimah Bt Syeikh Ali (aku keturunan Syeikh?). Aku anak sulung dan juga cucu sulung sebelah keluarga ibuku (bangga wuuu). Aku berkawan rapat dengan buku sejak kecil (serious tak layan teddybear etc.). Mendapat pendidikan di sekolah agama Kampung Kastam semasa berumur 5 tahun, tadika di Tadika Sri Molek masa umur 6 tahun. Bersekolah di SK Bagan Ajam dari darjah 1 hingga darjah 6. Dan kini berada di SMK Dato' Onn dalam tingkatan 2. 


HAPPY BIRTHDAY TO ME! 




Hehe. Best tak karangan kat atas tu tadi? Ada harapan nak dapat A dak dalam PMR? Hoho. Rasa nak gelak jaa bila baca. Alhamdulillah, secara rasminya aku dah berumur 14 tahun tepat jam 12 tengah malam hari Selasa. Hari ni dah 14 tahun 2 hari. Ayoo, rasa macam baby pulak ada hari dekat belakang. Hadiah mana wey weyy!? Hahaha, jk! Rasa terharu sangat birthday kali ini. Taktaulah pehal. Dekat sekolah, classmates semua wish. Hp pun orang hantar mesej. Facebook lagilah kannnn. Dengan ini, saya nak ucapkan terima kasih yang tidak terhingga dekat Facebook dan jugak Mark Zuckerberg sebab kasi tau kawan-kawan Facebook saya yang 6/9 tu birthday saya. Hehe.

THANK YOU FOR THE WISHES, PEOPLE! <3





Okay, thank you sangat-sangat terutama budak-budak Facebook saya yang wish. Saya sangat hargai :') Million thanks <3 Dan jugak yang wish banyak kali tu lagilahh thank youuu so much! :D Hmm apa lagi. Haa, to Nad, Nina, Nab, Aishah, Mirah, Liyana, Aswerah, Teah thank you gila weh sebab baling tepung dekat aku! First timee kot! Moments yang takkan dilupakan ;) Haa, yang tuu semua saya lukis. Memang saya suka buat menda alah ceni.
Memang tak lawa pun, so tak perlu kata apa-apa. :')


Apa-apa pun, thank you so muchh sekali lagi. Memang nak balas wishes dekat Fb pun tak laratttt (bajet). Your wishes are so meaningful to me even it's just HB ad without any smiley and etc. I still love all of them. I appreciate it so muchhhh. So that's all. 


Bye, assalamualaikum. :')

2 comments:

  1. checkout your followers, got me on the list, hee :) bytheway kak myn rasa akalu nama Ceah, Diana punn sedap lahh <3

    ReplyDelete
  2. thank youuu kak myn <3 haha, ye ke? rasa peliklahh.

    ReplyDelete