Saturday, September 24, 2011

Jealousy.

Hi, assalamualaikum. Sorry sebab dah lama tak update blog nii (ayat paling basi k) 


Jealousy. Apa yang saya nak cakap dengan jealousy ni? Saya bukanlah pakar psikologi, pakar motivasi atau yang ada PhD. Saya pun buat masa ni tadak jeles amenda pun dekat sapa-sapa. Maybe ada. Luls. Jealousy ni, yeah, something yang menyakitkan depends on benda yang membuatkan kita jealous. Tau tak, jealous ni bagaikan belati yang mencucuk... okey lupa. Baru nak copy ayat dari novel. Bagaikan belati tajam yang menghiris kalbu. Hamboih. Control your jealousy okay people terutama sekali girlsssssss! ;D Semua tahu girls ni ada penyakit jelly yang boleh kalahkan KLCC. Fuhh, hebat dak? Kalau girls jealous, pastu dia mengamukkkk, perghh kalah ribut taufan marina. Okey hentam ja nama apa pun. Kenapa girls ni terlalu jelly? Sebab hati dia lembut. Tak percaya? Choi, saya perempuan, remaja, wanita, ibu (erk bakal). Of course le tauuuuu. Even pompuan tu pengkid pun, hati dia mesti lembut punya. Sometimeslah kot. Haha. 


Saya ni emm takdaklah kuat jealous. Sebab saya tak heran. Saya tau God is fair. 


Point being? 
Saya taktau nak tulis apa dekat blog. So main hentam je. Maafkan saya ;D


Bye, assalamualaikum! 

No comments:

Post a Comment