Friday, October 14, 2011

ZAININA ZAMRI.

Hi, assalamualaikum! Okey, nak buat post special sikit naa hari ni. Weh Nina, mintak maap naa sebab baru nak buat post hari ni. Sepatutnya buat semalam. -.-



Ehem. K Nina, aku Ceah, best friend forever hang (ewah) wish you HAPPY BELATED BIRTHDAY! <3 Semoga hang akan sentiasa happy dalam hidup hang even beribu masalah yang hang ada :) Oh ha, may your relationship will last forever <3 Aku restu hampaaaaa. Hahaha. Nanti aku bagi hadiah tau. Sekarang ni aku tengah pokai. Hewhew :3 Hmm apa lagi. Haa, semoga friendship kita pun kekal selamanya, InsyaAllah sampai aku ada anak, hang pun ada anak. Tudiaaaaa. Rasanya tu jelah kot. Takpa, nanti kita gelak-gelak lagi macam pontianak. Hahahaha. 



Aku sayang hang gila. <3 
HAPPY 14TH BIRTHDAY, SITI ZAININA BT ZAMRI. <3

2 comments: