Thursday, October 20, 2011

OH ASDFGHJKL MY SKIN

Hai, assalamualaikum everybodeh. Blog saya cuma blog biasa. Bahasa pun biasa. Kadang-kadang terover bahasa, kadang-kadang biasa-biasa, kadang-kadang sempoi. Saya bukanlah jenis manusia yang pandai bermadah kata. Exam akhir tahun pun dah habis. Dan keputusannya boleh ditingkatkan lagi. Saya masih belum puas. Kalau based on school punya gred, keputusan saya 3A 4B 1C. Oh memang sedih sebab target saya hanyalah A dan B. Takmo C. Tapi reda jelah. Sekolah saya 85 baru A. Ya, memang ohsem gila. So, kalau ikut PMR, saya dapat 4A 4B. Yay. 


Sepanjang minggu lepas dan lepas dan lepas, badan saya memang penat gila dan study saya agak tergugat sebab saya ada training sofbol dan pada masa yang sama akan menghadapi exam. Alhamdulillah, result saya pun boleh tahanlah dan alhamdulillah jugak kerana akhirnya team sofbol saya dapat johan! Memang happy giloss. Kami menang 3 game dan kalah 1 game. Menang dengan SMK Datuk Haji Abdul Kadir, SMK Seberang Jaya dan SMK Permatang Tok Labu. Kalah? Dengan SMK Bakti. Okey, memang tension jugaklah kan sepanjang game dengan Bakti ni. Kenapa? Malaslah nak cerita. Ala, biasalah game sofbol ni. K, pastu jumpa seorang mamat ni budak Permatang Pasir. Lololololololo, comel gila. *die* Sapa? Hahaha, secret doeeeeeeewwww! Doew yang tak tahan tu ._______. 


Sofbol ni memang sukan yang paling saya suka. SANGAT K SANGAT!!! Kalau tak suka boleh GO DIE!! Lol, jk jk! Hahahaha. Tapi kan guys. Aduh, tension gila. Kenapa? Kenapa? Oh kenapaaa?!!! Kulit burn gila boleh dak? Sangat! -,- Dahlah kulit saya ni jenis yang memang cepat burn. Duh. Memang tak payah cakaplah tahap ketensionan kann. So do you have any suggest on any product that effective for me? Hmm, now I'm using Vaseline Healthy White. Tapi tulah, orang busy macam saya ni kan *ehem* kesuntukan masa nak pakai benda-benda macam ni. Kalau sempat, saya pakai. Tak sempat, haa lantaklah. Dan sekarang pakai Garnier yang Intensive Brightening tu. Harap-harap ada kesanlah. Amin. 


Tadi saya blogwalking blog Maria Elena dan Hanis Zalikha. Apa yang saya jumpa? Well, mereka menggunakan Johnsonn's punya body lotion yang baru. And berdasarkan mereka, it's really good! Dan memang memberi kesan yang positif. K, memang nak try! Hampa pun trylah jugak tau. Kita tengok hasilnya. Siapa tau, memang gempak hasil dia. Boleh shareeee! ;D Sharing is caring :p Hehe, so that's all. Cheers people! Assalamualaikum :)


Damn, Miley Cyrus is asdfghjkl hot!! Can someone beat her hotness? 

No comments:

Post a Comment