Saturday, December 10, 2011

Forever love

Hi, assalamualaikum! 


Tup tap tup tap dah second week bulan December dah. Sekejap je. Budak UPSR dah dapat result, budak PMR pun tinggal berapa hari aje lagi. Haih. Tak lama lagi, kejap aje aku pulak pegi ambik result PMR! Kalaulah aku straight A's PMR, insyaAllah, parents nak aku masuk asrama. Teringin jugak aku. Then bila masuk asrama, insyaAllah lah kan, I'm totally gonna miss my schoolmates ;( Wah, jauh aku berangan yee. 



How I miss this, hahaha form 1 :) 1 Zeta :)


Pandang aku ja. Lukisan tu takyah tengok! Hahahaha


Hi! Ini time form 2. :) Changed a lot? Hehehe


Sweet moment :') My birthday! First time kena baling tepung! Hahaha :D


Aaaaaaaaaaaaa! Hehe :DDD


Syoklah kan baling tepung kat aku? Hehe, anyws thanks so much!! 


Best classmates ever :)

Miss you guys so muchhhhhh ;( Love ya, forever. 

Bye, assalamualaikum.




No comments:

Post a Comment