Wednesday, December 14, 2011

Reasons to Have A Guy Bestfriend

Hi, assalamualaikum :>


Just to let y'all know. I dislike Nicki Minaj. Ni pehal doh. Okayokay. So, hampa ada guy bestfriend? :> You know, it's great to have a guy as our bestfriend. They're different compared to girls. Okay, aku tak kutuk girls dan tak ada niat pun. Cuz why? Cuz I'm a girl too!!! Duh. Hahaha k. Okay, all the reasons above aku ambik dari tumblr ajeh. Hehe, dan aku tukang elaborate. Peace (Y)


Guys don't start rumors for no apparent reason


Well, this is true. Lelaki takkan buat gosip or kontroversi or whatsoever without any reason. Ya, even depa envy kat someone pun, bukan style depa okay nak buat gosip entah apa benda ni. Kalau girls, wah ambik kau. Banyak gosip kot! Hahaha, okay girls memang macam tu. So nothing makes sense.


They won't tell anyone your secrets


Oyeah, ini yang paling cool yawww. When kita luahkan perasaan or feeling or etc they won't tell it to anyone walaupun kita tak cakap pun yang no one can know bout it. Okay, not all boys are good listener actually. But, still. Our secrets safe! ;D


They don't PMS and randomly act super rude


Hahaha, betoii. So kita takkan dengaqlah depa dok bebai wei aku sakit pinggang sakit perut blablabla angin semacam senggugut semua kan. Hehehe. Act super rude yang tak tahan tu. Of courselah, depa ni kan laki. Mestilah kena tunjuk ganas kan uolss. Tapi aku tau, laki ni baik. Kan? *kelipkelipmata* Dengar sini k, amboi ganasnya. Hahaha okay sorry sorry lelaki even dia seorang playboy, bila dia dah jumpa the girl yang betul-betul buat dia terpaut, he'll take off his jersey as a playboy ya knowww :> 


They don't try to steal the guy you like


Lol. To be honest, aku takut nak kawan dengan gay. Lesbian lagilah mintak simpang. Astaghfirullahhalazim! Okay, hehe a guy bestfriend memang taklah kan nak rampas your crush. Hehe. Tapi kan, dia mesti nasihat kita, tell everything about our crush tu dekat kita. Awww :>


They aren't two faced

This is so true asdfghjkl!!! Hmm, well dalam friendship ni kan, kadang-kadang penuh dengan fakeness. Kita yang dapat kawan yang betul, yang elok alhamdulillah. Yang kawan $%^& ni sikit tu macam mana? Ujian. Ala, setakat kawan two faced lah apa benda semua ni is a normal thing. K boys bukan talam dua muka. And thats why girls need em as a bestfriend. :D


They stick up for you no matter what


Yes. Kau tahu boys ni dia sanggup buat apa saja untuk kawan dia. Kalau tak silaplah kan. Dia sanggup ajak geng yang lain if one of kawan dia kena buli etc. Kalau untuk kawan perempuan yang dia sayang? Aww lagilah kan ^^ Hehehe 


And they might even fall in love with you


Onomnomnomnom besar kemungkinan boleh jadi wooo x) This ish sho shwett pehal ni -,- Okay sweetlah. Kawan punya kawan then fall in love. Aww awwww awwwwwww k hahaha


Okay itu aja yang aku jumpa. Dan itu jelah yang aku elaborate untuk hampa. Aku ni actually tak pandai elaborate sangat -.- So terimalah apa adanya. Wah. Hehehehe. Tau aku nak a guy bestfriend macam mana? Macam Vito dalam Nada Cinta. Awwww :')) Apa? Tak kenal? Tak kenal pegi Googling :D Hahaha so thats it! 



Ya Allah, sumpah comel gila!!! ASDFGHJKL <3<3<3


Bye, assalamualaikum! 

No comments:

Post a Comment