Thursday, December 29, 2011

2012. Coming soon.

Hi assalamualaikum! :D 


Hari ni dah 30/12/2011. One more dayy, and we'll be in 2012. And that also meanss I'll be a form 3 student and will be sitting for PMR. Ohemjayyy~ K tak payah nak ohemjay sangatlah kan. Memang dah sedar lama dah diri ni nak PMR. Tsk tsk. So, this post will be the last post for 2011 :') Tiba-tiba rasa sedih pulak. Okbye. 


Hmm, bagi aku setiap tahun best. Tahun 2011 pun terbaik! :) 2011 teached me a lot about life. Dan alhamdulillah, aku dapat merasai sendiri pengalaman dan asam garam pasal kehidupan walaupun masih banyak yang aku belum belajar. Tiba-tiba ayat matang. K


Just got back from KL a few days ago. Alhamdulillah, akhirnya dapat jugak merasa Tutti Frutti ;) Tapi mahal jugaklah. Yalah, sedappp kannnn! Aku suka hujung tahun. Why? Sebab ada Year End Sale! Hahahaha everywhere ada discount. Masa pergi KL tu, Ya Allah sampai dah tak terbeli aku. Dah tak larat nak tengok Sale 50% 70% blablabla. 


Lepas tu, masa dekat hotel, jumpa pulak Miss-Miss Tourism for 2011. Ya Allah, cantik sangat each of them! Tinggi pulak tu! Saja nak share sikit hahaha. 


Okay.... azam 2012. Hmmm. Actually, every year aku tak pernah buat azam pun. Aku cuma nak yang terbaik aje in every single thing I do every year. Well, bukan semuanya terbaiklah. Yang aku mampu ajelah. So for 2012, azam yang pertama sekali of courselah nak straight A's PMR, insyaAllah. Azam kedua? Err apa ya? Ha, kita sebagai manusia ni mestilah nak jadi yang terbaik bukan? Yalah, sebab kita semua tak ada yang sempurna. Jadi azam aku yang kedua, nak jadi seorang yang lebih baik dalam semua aspek. Perangai etc. Haa azam ketiga nak kurangkan bukak internet. Okay, kalau bahasa sebenaq dia nak kurangkan online Twitter. :3 Facebook pun bukak sekadar nak check notifications sahaja. Friend requests, status ke hapa benda tu tengok sekilas gitu ajelahh. Selebihnya di Twitter ;) Twitter berganda lagi best okay compared to Facebook. Facebook dah macam err apa benda jelah. Aku kalau boleh nak delete/deactivate jaaa Facebook tu. Tapi bila pikiaq balik, nanti perlu contact dengan kawan, cousins semua tuu. So terpaksalah tunda sebentar. :/ 


Then apa lagi haaa. Aku nak chow duluuu, mengantukk. Dah 1:50 AM pun. Hmm so doakan kejayaan kita semua dan insyaAllah, saya pun doakan perkara yang sama. Amin~ Assalamualaikum! Sampai berjumpa nanti di tahun 2012! InsyaAllah, jika dipanjangkan umur. Semoga tahun baru ini memberi banyak rezeki dan kelebihan untuk kita, insyaAllah. Sekian, wassalam =) 





No comments:

Post a Comment