Tuesday, January 3, 2012

Hai sekolah!

Hai everibodeh. Assalamualaikum :)


Hari ni date berapa? 3. Bulan? Januari. Tahun? 2012. Esok? 4 Januari 2012. Means? SEKOLAH START ESOK gagdlewufiywihfednfirwgifh!!!! Hahaha, well aku tak adalah nak complain nak cuti lagi blablabla whatever. Bagi aku, rasanya dah cukup cuti. Memang patut pergi sekolah balik. Aku dekat rumah ni dah macam lifeless tahu. 


Hmm, 29 hari tu pergi sekolah. Ada pra-persekolahan. Aku dapat kelas Sigma. Alhamdulillah. Fuh, tahun ni aku sekelas dengan Justian Bibiaq. Ops. KBYE. 


Ya Allah, betapa malasnya nak pergi sekolah esok dengan memakai baju unit uniform. Haih. Kalau pakai baju sekolah, adalah jugak feel baju baru. Lol okay. 
Hmm, first day sekolah masa dekat kantin nanti nak potong the juniors. Muahahahaha *evil laugh* Okay jk jk jk. Watlek k everiwan I'm not that evil. Hehehe *kelipkelip mata* 

Oh ya by the way, dear makcik kantin. Kenapa air mahal? Taulah makcik ni makcik kantin baru. Jangan doh buli we olzz ni. Milo ais RM1.30. Haiyoo, lepas ni confirm bawak botoi ayaq pi kantin. 

Aaa lupa pulak. Salam Awal Masihi!! Happy New Year 2012!! Rasanya tak terlambat lagi en en en? Pehal aku ni. Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku tahun ini. Amin. 

Weh tengok ni tengok ni aku jumpa kat Tumblr!! Muehehehe



Subhanallah. So pretty okay!! Boleh kalahkan Hana Tajima dah macam ni. Lol k. Haih, banyak pulak gambar post aku hari ni yee. Hmm, apa lagi aku nak type ni. Lack of ideas :/

Hmmm okaylah takpalah bolehlah pun boleh omg awat niee eeii. I'm out. Sampai ketemu lagi!! Entah bila aku nak update balik blog ni. Kalau nak update mesti kena bersih habuk-habuk kat sini dulu :( Byebye, assalamualaikum~



No comments:

Post a Comment